måndag 6 juli 2009

Harmonin i mig själv

Hej!

Sitter här och lyssnar på avslappningsmusik, helt underbart!
Har grannens hund här också, för hon skulle iväg till sjukhuset, så då fick han vara här
lilla vovven. Ikväll så får vi en ny liten kattunge :) Ska bli lite kul, men jag har faktiskt lite
beslutsångest än.

I sommar så har jag många projekt att klara av.

1: Sluta med all form av nikotin. Kommer bli ett hårt jobb.
2: Äta bättre mat, motionera mer.
3: städa och inreda lägenheten så att man verkligen trivs här.
4: Börja skriva på min bok som jag har planerat länge.
5: Virka, i mängder.

Måste hitta lite inspiration till allt detta, för jag vill verkligen bli av med alla beroenden och
bara kunna må bra. Kommer att bli jobbigt, men jag ska klara det, för jag vill det så gärna.
Försöker att hitta harmonin i mig själv genom att skriva, tända ljus, promenader och lyssna på bra musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar