tisdag 28 juli 2009

Nyvirkat

Hej!

Idag ska jag städa :( Sen så ska jag faktiskt ta mig en sväng ner till underbara mamma :)
Hittade ett jättefint tyg i stuvlådan, den kostade bara 40:- men mamma var så snäll så jag fick den faktiskt :) Jag får väl kanske ta ock slänga upp en bild på tyget ikväll, så att ni får se hur underbar den är :)

Sen så var det ju det där med städningen då, jag är väldigt trött på att städa. Att ingen i denna lägenhet kan plocka undan saker efter sig. Och A jobbar, och när han kommer hem så är han väldigt trött. Så jag vill inte att han ska behöva ta hand om städningen, iallafall inte nu när jag är ledig hela sommaren :)
Någon som har något tips för hur man ska göra så att det inte blir så stökigt?

Mitt i allt detta stök så har jag hunnit med att virka lite iallafall, den söta lilla musen från
http://ulligagulligasaker.blogspot.com
Blev köksmusen Ingrid, hon trivs så bra i mitt lilla kök där hon hjälper till att laga mat och diska.




Detta hjärtat har jag också hunnit med :) mönster kommer från http://stjernfalls.blogg.se/

2 kommentarer: