måndag 8 juni 2009

Ingen kreativitet..

Hej!

Dålig uppdatering, för jag är sjuk.
Blev jätteförkyld bara sådär lite tråkigt, men sånt är livet.
Igår var vi på auktion och det blev en hel del fina fynd för våran del.
Bland annat en trave med härliga linnehaddukar, köksstolar och en helt fantastisk tavla.

Lite virkning har det blivit också, såklart. Snart får ni se min tax, men än så har jag en bit kvar på den. =)

Ska försöka att sprätta upp brodyren på linnehanddukarna och brodera dit ett hjärta istället.

Men just nu är jag bara trött och snorig och jag har ingen skaparlust alls.

Mamma är iallafall omtänksam nu när jag är sjuk, hon hade köpt ett nummer av Kreativ Stickning och ett nummer av Allt om handarbete. Jag ska läsa igenom dom riktigt noga nu. =)






Lägger bara in en bild på stolarna idag, eftersom att datorn krånglar.





















Nya stolar till bordet blev det. Bilden blev väldigt mörk,
så ser det inte ut. Funderar på att måla stolarna vita?
Lägger in en tydligare bild imorgon då datorn fungerar som den ska.








Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar