onsdag 17 juni 2009

Mormorsrutor och köksstolar

Hej!

Bilderna är sena, förlåt för det. Men ibland är det så mycket så man inte hinner tänka =)
Det har varit en bra dag för min del, trött var jag i morse men så fort jag kom till jobbet så släppte det. Tur var väl det, annars hade jag väl inte orkat med allt :)

Ikväll ska jag försöka virka lite, efter att jag har gjort allt som behöver o göras.
Måste gå och lägga mig lite tidigare tror jag, det går inte att vara uppe halva natten när man ska upp och jobba. Tänk va bra det skulle vara om man kunde få extrajobb där, skulle inte vara helt fel =)



Detta ska bli en filt, håller på med detta när jag
inte har nått annat att göra =)



Och här är den lovade bilden på våra nya köksstolar =)
Ska klä om dom och fixa lite, men jag är osäker på om jag ska
måla dom vita eller inte... =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar