lördag 6 juni 2009

Tax

Hej!



Nu har jag börjat på ett helt nytt projekt, en tax.
Det är meningen att jag ska göra den färdigt tills vi ska
och hälsa på min bror igen, det är nämligen hans yngsta
charmtroll, I som ska bli taxägare nu.
Hon fyllde ett år för någon vecka sen, och förutom kläder och sånt så
måste hon ju få något kul. =)



Idag ska jag virka, virka, virka dricka te och ha det bra, för nu är jag helt ensam
hemma tills A är färdig på jobbet och kommer hem.
Så nu har jag världarnas tillfälle =)



Här är början på taxen. =)







Mönstret till taxen kommer ur Allers 23-24/07





Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Fina ränder! Det ska bli kul att se när taxen blir klar. Vilken tur du har som har en mamma med en sån affär :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut till att bli jättefin :D Skulle vara kul om du visade det färdiga resultatet senare. :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :) Ja, det är ganska praktiskt. Jag behöver inte åka så långt för att få tag i garn eller tyg ;) Och det är klart att jag ska visa upp den när den är färdig. Men just nu så har jag så många järn i elden. :)

    SvaraRadera